XXXII Peipsi talimängud (J, F)

Ürituse detailinfo

Avinurme.

Pildid
http://pildid.sportiv.ee/thumbnails.php?album=708

Protokollid
Kokkuvõte: www.sportiv.ee/protokoll/kokkuvote.pdf
Koroona: www.sportiv.ee/protokoll/koroona.pdf
Kabe: www.sportiv.ee/protokoll/kabe.pdf
Lumeraja sõit: www.sportiv.ee/protokoll/lumerada.pdf
Mälumäng: www.sportiv.ee/protokoll/malumang.pdf
Suusatamise võistkondlik: www.sportiv.ee/protokoll/suusk_voistkondlik.pdf
Suusatamise teatevõistlus: www.sportiv.ee/protokoll/teatesuusk.pdf
Suusatamise ind võistlus: www.sportiv.ee/protokoll/suusatamine.pdf
Ujumine: www.sportiv.ee/protokoll/ujumine.pdf
Võrkpall: www.sportiv.ee/protokoll/vorkpall.pdf

Juhtkonnavõistlus kokku: www.sportiv.ee/protokoll/juhtk_kokku.pdf  
sh kelgutamine: www.sportiv.ee/protokoll/juhtk_kelk.pdf
sh teade: www.sportiv.ee/protokoll/juhtk_teade.pdf
sh ujumine: www.sportiv.ee/protokoll/juhtk_ujumine.pdf

    Ajakava   
    8.00-9.30 Mandaat Avinurme kultuurikeskuse fuajees
    9.30 Esindajate koosolek kultuurikeskuse fuajees
    10.00 XXXII Peipsi talimängude avamine kultuurikeskuse ees
    10.00 Võrkpall spordihoones
    10.30 Kabe, koroona kultuurikeskuses
    11.00 Suusatamine Kaevussaares
    12.00-15.00 Lõunasöök kooli sööklas
    12.00 Juhtkonnavõistlus
    13.00 Lumerajasõit
    13.00 Teateujumine ujulas
    14.30 Teatesuusatamine
    16.30-18.30 Õhtusöök kooli sööklas
    15.30 Esindajate koosolek
    17.00 Mälumäng kultuurikeskuses
    18.00 Autasustamine kultuurikeskuses, mängude lõpetamine
    19.00 Puhkeõhtu kultuurikeskuses

    XXXII Peipsi talimängud Avinurmes

    EESMÄRK JA ÜLESANNE
    Jätkata Peipsi talimängude traditsioone.
    Aidata kaasa sporditegevuse hoogustamisele valdades.
    Selgitada välja sportlikumad Peipsiäärsed vallad ja linnad.

    AEG JA KOHT
    XXXII Peipsi talimängud toimuvad 7.märtsil 2009 aastal Avinurmes Ida-Virumaal. Mandaat toimub 7.03.2009.a. kell 8.00 – 9.00 Avinurme Kultuurikeskuses ja mängude avamine 10.00.
    Esindajate nõupidamine toimus 3. detsembril 2008, kus kinnitati juhend.

    KORRALDAMINE
    XXXII Peipsi talimängud korraldab Avinurme vald koostöös teiste osavõtvate valdade ja linnadega.

    OSAVÕTJAD
    Peipsi talimängudest ootame osa võtma kõiki Eesti Vabariigi valdade ja linnade esindusi, millede piir puutub kokku Peipsi järvega ning kutse saanud võistkondi. Valla/linna võistkonda saavad kuuluda antud valla/linna elanikud ja töötajad.
    Poisid (P) ja tüdrukud (T) 1992 ja hiljem sünd.
    Mehed (M) 1970 – 1991
    Naised (N) 1975 – 1991
    Seeniorid I klass NS 1965 – 1974
    NS II 1964 ja varem sündinud
    MS I 1960 – 1969
    MS II 1959 ja varem sündinud

    VÕISTLUSALAD
    1. Murdmaasuusatamine
    Murdmaasuusatamises on klassikaline sõidutstiil
    Distantsid
    Mehed     6 km
    Naised, poisid, MS I ja MS II   4 km  
    Tüdrukud, NS I ja NS II       2 km
    Võistkonna suurus on piiramatu Võistkonna arvestusse läheb 10 paremat tulemust. Võrdsuse korral otsustab parem NS II
    Punktiarvestus:
    Noored ja täiskasvanud  I-50, II-47, III-45, IV-44, V-43 jne.
    Seenioridel I-50, II-45, III-41, IV-38, V-35 jne.

    2. Teatesuusatamine
    Võistkonda kuulub 6 võistlejat, võisteldakse klassikalises stiilis, igast vanuseklassist 1 võistleja.
    Võistkond suusatatab järjekorras NS, MS, N, M, tüdruk, poiss.
    Distants kõigil võistlejatel 1 ring u. 1 km.

    Ilmastikitingimustest ja lumeoludest sõltuvalt on korraldajatel õigus lühendada distantse; lumepuudusel toimub krossijooks.

    3. Teateujumine
    Võistkonnas 6 võistlejat. Ujutakse vabalt valitud stiilis ilma abivahenditeta, järjekorras: tüdruk, poiss, N, M, NS, MS. Distants on kõigil võistlejatel 33 m   (2 ujula pikkust). Korraga võistleb 2 võistkonda. Paremusjärjestus selgitatakse aegade järgi.

    4. Lumerajasõit (lume puudusel võimalus asendada vigursõiduga)
    Võistkonnas 1 mees ja 1 naisvõistleja. Võistlus toimub tänavasõidu autoga. Lubatud on kasutada ainult ühe veosillaga autosid ja naelkumme (naelad kuni 4 mm). Võistkond sõidab ühe autoga järjestikku, juhil peab olema kinnitatud turvavöö, juhi vahetus läheb aja sisse. Võistlus võib toimuda ka varem, millest teatatakse vähemalt 1 nädal enne läbiviimist

    5. Kabe
    Võistkonda kuulub 1 naine ja 2 meest. Meesmängijate asetus määratakse mandaadis ja jääb muutumatuks mängude lõpuni. Mõtlemisaega on 30 min. kummalegi võistlejale. Võistlussüsteem oleneb osalejate arvust.
    Võrdsete punktide korral otsustab
    a) omavaheline mäng
    b) võidetud matðide arv
    c) meeste esilaua punktid
    d) naise punktid

    6. Koroona
    Võistkonda kuulub 1 naine ja 1 meest. Igas matðis mängitakse 2 võiduni, järjekorras 2 üksikmängu ja segapaarismäng.  Mäng kestab 2 geimi võiduni. Võistlussüsteem selgub peale võistkonadade registreerimist.

    7. Võrkpall
    Osalevad segavõistkonnad, võistkond kuni 8 liikmeline, väljakul korraga  3meest ja 3 naist. Keelatud on hüppelt palling ja meestel naismängijatele ründelöökide blokeerimine. Võistluste süsteem ja geimides võidu tagavad punktid otsustatakse peale võistkondade registreerimist. Võrgu kõrgus on 243 cm.

    8. Mälumäng
    Võistkond 5 liikmeline. Esitatakse 20 küsimust variast ja spordist. Punktide võrdsuse korral kasutatakse 1.-3. koha väljaselgitamiseks lisaküsimusi.

    9. Juhtkonnavõistlus
    Võistkond 3 liikmeline, kellest vähemalt 1 naine.Võistlevad vallavanem/linnapea/sekretär või volikogu esimees ning vallavalitsuse/linnavalitsuse või volikogu liikmed.

    JUHTKONNAVÕISTLUS

    1.KELGUTAMINE
    3 võistlejat kelgul. Mäest laskumine tähistatud rajal ja kelgu vedamine mäele. Kelk korraldaja poolt.

    2.KOMBINEERITUD TEATEVÕISTLUS
    a) Paberist lennukite valmistamine ja täpsusvisked läbi rõnga,
    b) kontoritooliga vigursõit ja
    c) paberihundist läbilastud dokumendi kokkupanek
    Igal alal võistlevad kõik kolm võistlejat

    3.UJUMINE
    Võistlus toimub teatevõistlusena, millest võtavad osa kõik kolm võistlejat.
    Igaühel on vaja vahenditega läbida üks basseinipikkus. Basseini pikkus on 16,7 m, sügavus 1,1-1,5 m ja basseinis on 2 rada.

    ÜLDVÕITJA SELGITAMINE
    Võistkondliku paremusjärjestuse selgitamiseks summeeritakse 7 parema ala punktid. Valdadel/linnadel on võimalus välja panna igal alal 2 võistkonda (v.a. murdmaasuusatamine ja juhtkonnavõistlus).  Punktide võrdude korral otsustab parem koht suusatamises.
    I koht annab 20 punkti, II koht 18 punkti, III koht 17 punkti jne.
    Vallavanema/linnapea ja volikogu esimehe võistlemine annavad kumbki lisapunkti üldarvestusse.

    AUTASUSTAMINE
    Mängude üldvõitjat autasustatakse rändauhinnaga ning kõiki võistkondi auhindade ja diplomitega. Murdmaasuusatamises saavad medalid ja diplomid individuaalselt vanuseklasside 3 paremat. Võistkondlike alade 3 parema võistkonna liikmeid autasustatakse medalite ja diplomitega. Spordialade võitjat võistkonda autasustatakse karika ja dilomiga.

    MAJANDAMINE
    Mängude läbiviimisega seotud kulud kannab Avinurme vald koos osavõtvate valdade ja linnadega. Võistkonnal, kes võtab osa 7 – 9 alast, on osavõtumaks
    5000.- krooni. Üksikute alade osavõtuks tuleb tasuda 700.- krooni võistkonna kohta.
    Osavõtumaks tasuda esitatud arve alusel  Avinurme vallavalitsuse arvele 1120234218 hiljemalt 10.02.2009.a.
    Kõidele osavõtjatele võimaldatakse võistluspäeval toitlustamine ettetellimisel ja – tasumisel, arvestusega: lõuna 55 krooni, õhtusöök 45 krooni.
    Toitlustamisega ja lähetamisega seotud kulud kannavad osavõtjad võistkonnad ise.

    REGISTREERIMINE
    1.veebruariks 2009.a. teatada mängudest ja spordialadest osavõtt ning osavõtjate ligikaudne arv aadressil: kultuur@avinurme.ee
    Info tel. 3397483 mobiil 56261650 Toomas Tikerperi